driv.

Igår var vi ute och kvällen slutade på mcdonals. Inget konstigt med det och det låter ju som en lyckad kväll och det var det också. Tills jag på något sett blev utdömd till den tråkigaste personen nångonsin. Diskutionerna handlade nämligen endast om sketcher, filmrepliker och youtube klipp (Tack vare ny teknik kan nämligen youtube-terroristerna härja helt fritt). Jag tycker inte om youtube-klipp och jag kollar inte på sketcher! När detta yttrades undrade faktiskt alla närvarande vad det är jag gör istället (#"%&!?) och det jag har väl inget svar på! Det är ju inte så att jag sitter och stirrar in i väggen medan ni andra vrider er av skratt till nile city, men på något sätt har livet lyckats arta sig så väl att jag slipper den här sortens tidfördriv. Jag kan inte svara på vad det är jag, mina vänner och min familj brukar göra istället men jag vet att vi alltid har kul och det känns sjukt att behöva försvara det för att få behålla min humoristiska heder.

Kommentarer
Postat av: Jojjhe

Åh NEJ! Den försvarspositionen JAG landar i jämt. Vi är inga youtube-klippstittare. Den kontinuerliga hobbyn ÄR inte kul.



Stå på dig H!!!! STÅ. PÅ. DIG!

2010-09-23 @ 12:28:31
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hanna, stämmsång is the shiiieeet!

2010-09-23 @ 15:08:34
Postat av: mamma

Kom hem så drar vi VÅRA skämt istället!!

2010-09-23 @ 16:59:21
Postat av: Kastaom

Å andra sidan finns det väl inget som säger att det är FEL att förgylla vardagen med (oftast skånsk) klockren humor? :)

2010-09-29 @ 15:22:22
URL: http://kastaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0