Life is life

WIKI "Ödets ironi: Man kan bland annat tala om "ödets ironi", när något på ett slående sätt går emot vad man planerat."

Jag undrar vilka Man är i just det här fallet, för jag skulle gärna vilja tala med dem om just ödets ironi, och kanske få lite mer grepp om vad jag tror det egentligen betyder. För just nu är den allmänna känslan att livet hånskrattar åt mig. Som att ödets mannar har mig under sin lupp för att förgylla deras dagar med lite bananskalshumor.

Till helgen börjar jag på ny kula. Då är det slut på det ständiga förlöjligandet av min existens. Då är dessutom tentan avklarad och oavsett utfall kommer det kännas bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det där låter jobbigt, förstår att du ser fram emot när den här tentan är över.

2010-09-30 @ 07:39:07
Postat av: rebecka

lycka till på tentan!!!!1

2010-10-01 @ 06:48:35
URL: http://smultrontrion.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej Hanna, Kul att du fixat din blogg. Linda skvallrat om den. Hoppas allt är bra med dig och du kommer att lyckas med vad du än vill, du har just börjat :)

2010-10-01 @ 09:16:04
Postat av: H

Tack Ewa! Kul att du hittade hit :)

2010-10-01 @ 14:56:07
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0