Köket

Så nu har Tove flyttat in i min gamla lägenhet. Det är illa när dom går om en. Småsyskonen. Själv delar jag kök med 6 andra, var av en inte ens bor i korridoren, men tycks gilla vårat kök. Jag gillar inte vårat kök. Jag har inget emot att dela kök, så länge det är fräscht. Just det här köket har ingrodda matrester längs golvlisterna och uppnålade laghalsdukar på väggarna, och när man sitter där i dagsljuset ser man handavtrycken på kylskåpsdörren. Detta har lett till att jag faktiskt inte ätit en enda måltid i just köket utan tagit med mig mina måltider i på rummet för att förtära i renheten som ännu råder där inne. Ikväll ska vi ha korridorsmöte vilket ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: katrin

hahahahahahahahaha

vi har typ kalmars finaste studentkök.

fan hanna. man märker att du är från stockholm alltså! ;)

2010-09-23 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0