Invigning

Just nu har en av Kalmars hetaste nattklubbar premiär. Palace. Detta vattenhål för stadens och närförorternas 18-åringar ligger endast ett stenkast från mitt hem. Eller jag tror faktiskt att jag med lite träning skulle kunna spotta ett vinbär dit. Nyss spelade man Usher - OMG. Jag gillar "affischen" (se länk). Tydligen kommer fredagarna vara fyllda av Live. Dirty. Och, Party! Kanske blir tvungen att själv besöka stället för att bilda mig en uppfattning om vad som egentligen menas med detta. Men det får bli en annan gång för nu ska jag gå och lägga mig till tonerna av Sexy Bitch. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: oh oh, is da sound of the police

Erik Hassle spelar den 29 på palace, på? hahahha

2010-09-17 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0