Cops. COPS?!!!

När man inser att Cops är det bästa på tv just nu blir man ju ledsen. Jag saknar mina kanaler väldigt mycket. Några av programmen jag insett att jag saknar särkillt mycket är Law And Order: Special Victims Unit, Criminal Minds, Cold Case, The Hills och 16 And Pregnant, samt att somna till CSI (det är nämligen omöjligt att hålla sig vaken till den serien). Och jag saknar att zappa. Det inger en känsla av makt det där att hålla i fjärrkontrollen och på en sekund bestämma hur vida man ska byta kanal eller inte. Jag har alltså under åren som gått omedvetet utvecklat ett sorts maktmissbruk och jag tror ett breakdown är nära. Varje gång jag åter igen zappat mig fram till barnkanalen (som ligger sist i en serie av 5 kanaler) vill jag antingen skrika eller gråta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0