oooo mysteeerium

Var ju och winade rödvin igår och det allmänna tugget landade snart i frågorna kring livets verkliga mysterium: relationer. De klassiska gåtorna, ni vet. De man alltid undrar men aldrig får svar på. Ibland tror man att man själv sitter inne med svaret, men det gör man aldrig. Just nu inväntar jag mitt alldeles egna ex av dejtingbibeln. Jag sträckläste den i somras men känner att den kan va bra att ha hemma på nattduksbordet för att kunna ta till närhelst det behövs. Den kan också vara bra att ha med när jag predikar dess budskap, vilket jag gör så fort tillfälle ges. Så fort någon kommer till mig för relationsråd. Jag gillar att upplysa de naiva om att "han vill faktiskt inte ha dig" (aldrig så där rakt på sak, tyvärr, då jag fasar den direkta frasens respons). Jag kan ha den med på min mission och då direkt kunna hänvisa till sida och rad! Det blir fantastiskt. Det svåra är ju dessvärre att leva som man lär..

Kommentarer
Postat av: t

jag vill hitta den låten! OoOoh MysTEEriUM trons gåva är ett MysTEEriUM

2010-10-08 @ 15:17:56
URL: http://vsda.se
Postat av: H

jag letade upp texten igår och satt och sjöng likt en nyfrälst.

2010-10-08 @ 17:39:24
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0