Dagsformen

Idag är en bra dag för jag fick G på tentan vi gjorde för tre veckor sedan, och det var många som blev failade vilket gör det hela lite mer till en bedrift. För att fira köpte jag en flaska mousserande på hemvägen. Den ska korkas upp strax innan de tre skribenterna glider iväg till festen som hålls till deras ära. En av skribenterna är jag. Fallet ÄR att jag kommer att skriva artiklar för hejkalmar.se och ikväll hålls releasefesten på Byttan vilket är Kalmars svar på Cafét så ni anar nivån. Totalt kanske vi är 15 pers på redaktionen och kanske 10 pers som skriver. 3 st från 1an och resten från 3an. Vi gör det ideellt så ikväll ska vi snylta på allt som bjuds vilket enligt ryktet bland annat är snittar och champange.



När jag ser den här bilden reagerar jag på vilken man (som i håret på en häst) jag gått och skaffat mig. Kanske dags att skaffa sig en riktig frisyr snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja Hanna friskt humör det är det som susen gör!!!

2010-10-22 @ 20:42:36
Postat av: H

inte coolt mamma, inte coolt.

2010-10-23 @ 10:54:25
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/
Postat av: mamma

Ok Hanna, kram mamma

2010-10-23 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0