Musten

Den produktiva helgen: Innefattade bl.a. att jag sydde in två par jeans, och detta mina vänner har legat på min att-göra-lista länge så det var värt att fira! En skål utbringades och den i julmust, som nu har anlänt till Maxis sortiment. SOM vi har väntat. Och längtat. Vid första klunken var det som om mitt livs 21 jular passerade i revy. Bäst var nog den -08 när pappa däckar lagom till kalle anka. Hahahahahaha. Vet faktiskt inte om han fortfarande kör med matkoma-historien, eller om han äntligen erkännt att det var nubben som var boven i dramat.

Kommentarer
Postat av: Jojje

- Erkännande lär ju aldrig infinna sig.. Å "THOMAS"

- Jag har sytt in TRE jeans H.. produktiviteten flödar!

- Läs om känslan jag skrev om på gården.. visst känner du den?

Den är.. SJUK.. och HÄR

2010-10-17 @ 23:23:39
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/
Postat av: A

Måste. Köpa. Nu.

2010-10-18 @ 00:06:40
URL: http://alexandersemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0