I'm in Miami bitch

When I step on the scene, Ya'll know me, cause I walk with a limp, Like a old school pimp o real o g.

Den ovan nämna melodin låg jag och nynnade för mig själv i natt. Alla mina vänner var ute och festade, själv låg jag hemma i smärtor, men vinsten var min. Smsen rullade in från rikets alla hörn och känslan var triumf. Det är JAG som dragit trumfkortet och hela världen kan känna sig trumfad! I bakgrunden hördes dunket från Palace och när jag somnade befann jag mig i en nästan obeskrivlig känsla av nöjdhet.

Nu skiner solen som en strålkastare och scenen är min. Snart ska det offentliga rummet entras. Ser ni en haltande figur med huvudet ovanligt högt och med en utstrålning utan dess like vandra upp för esplanaden så är det jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

We love you!

2010-10-03 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0