Vad du ska/inte ska ge mig i julklapp

  • Enligt experterna på the phone house kommer det kosta 999 kr att laga min mobil vilket ju är absurt. Så därför tänker jag vänta tills jul och önska mig en ny då.
  • Nya högtalare önskar jag mig också, då jag nästa år planerar att kicka de fetaste förfesterna som korridoren någonsin skådat. De jag har nu är det mer efterfest-mode på och så det funkar inte.
  • Som sista önskan vill jag ha en ny bokhylla med dörrar som kan dölja allt skit som ligger där och skräpar. Det kanske kallas skåp då, om den har dörrar.


Haha, å fy fan. Jag hatar känslosamma små prydnadssaker. Exempel på sådana är: magneter, pyttesmå kuddar, stenar, nallebjörnar - med texter på. Exempel på texter som kan pryda dessa ting är: Fånga dagen. Ett gott humör är det viktigaste du har. En sann vän är en sällsynt fågel. Oftast ser jag dessa saker som ironiska, men nedastående skitsak med text såg jag mest som ett hot.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så du har börjat att tänka på julen?! Ähum..jag med faktiskt, har redan tänkt ut en julklapp till dig, å de e ingen liten skitgrej minsann!

2010-10-12 @ 19:57:00
Postat av: tove

Haha ni e störda. Hörru, do tog väl mina "gamla" högtalare. Du tycker inte heller dom e nice eller?

2010-10-13 @ 21:56:51
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/
Postat av: H

Dom duger för nu men inte för mina framtida fester. Det ska bli nått i hästväg.

2010-10-14 @ 16:14:39
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0