Xoxo

"Vad som händer på fyllan stannar i villan!" NOT. Dagen efter är dagen av skvaller. Ingen var skonad när gårdagens pussel skulle läggas. Det visade sig vara ett riktigt tusenbitars. Hehe......................heh.......

Och ett jippo var precis vad det var. Flertalet gånger kom jag på mig själv med att vara en riktig kårtönt som för dagen lämnat snickarbyxorna hemma. Stod och på stolen, skrek och vevade med armarna, och det för att heja på i de löjligaste av tävlingar. Men jag resonerade som så att det är bara att finna sig och hoppas på att komma där ifrån med hedern i behåll. Så, gjorde jag? Gjorde nån? Jag vet bara att jag var överexalterad över att på vägen hem hitta en igloo. Och jag vet att Aina hade en asbra idé! Men när jag tänker på det idag tror jag idén gick ut på att vi två skulle ordna en lika dan fest, fast att det bara skulle vara hon och jag närvarande. Och det låter ju som vilken dag som helst egentligen. Hmm.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0