studerandet

 - Hej.

Man har efterfrågat lite uppdateringar angående mitt studerande, så ni som redan vet hur det ligger till kan sluta läsa nu. Vi har börjat en ny kurs. Den går ut på att intervjua och jag vet redan att jag är sämst på det för jag är inte en pratare, jag är en skrivare. Sen slog det mig att all journalistik nog bygger på intervjuer så de suger ju. Och imorn går tydligen lektionen ut på nån slags rollspelsövning och jag kan inte agera eller improvisera eller något som har det att göra. Men nu är det onsdag så vi ska till den lilla klubben och glömma bort att det är mitt i veckan.

Kommentarer
Postat av: mor

Du är visst en pratare! Vi har så tyst här hemma sen du flyttade ska du veta, vi har fått träna upp oss att konversera :)

2010-11-10 @ 19:32:34
Postat av: katrin

men hanna lilla! vi kom ju fram till vad du skulle bli nu, veckorevyn here we go! :D

2010-11-10 @ 20:20:04
Postat av: Jojje

Jag undrar hur du mår idag....

hi hi hi

2010-11-11 @ 09:19:41
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/
Postat av: snut

du var ju bäst på att agera

2010-11-11 @ 22:55:39
Postat av: rebecka

fin chey på bilden

2010-11-14 @ 18:28:33
URL: http://smultrontrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0