Nya vänner sökes

Är det någon mer än jag som ser det negativa i att vara omgiven av likasinnade? För att ta några exempel: I min tidigare umgängeskrets var det ingen som var särskilt intresserad av att skriva. Ingen var direkt tekniskt lagd och ingen "hängde med" musikaliskt. Nu är/gör alla runt mig det och alla är/gör det bättre än mig. Jag vet att det är så och egentligen är jag lugn med det men kan ändå inte låta bli att störa mig på det eftersom jag trots allt gillar att va bäst.
Så antingen hittar jag något nytt att bli bäst på eller så hittar jag en ny umgängeskrets. Det gör mig lite ledsen att det senare känns mer uppnåeligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men Hanna...man måste inte vara bäst, du är BRA som du är, och var rädd om dina vänner, var glad över allt de kan!

2011-09-21 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0