Till mina fanatiska killkompisar

Nästan ingen av alla dessa killar som håller på nått random europeiskt fotbollslag har någon vettig anledning till varför de håller på just detta lag. Har gått och stört mig en tid nu. Om så än i det tysta. Men idag fastade jag i djupa livsåskådningar och kom över detta. Jag tänkte att om man blir kär i en person är ju den kärleken inte mindre äkta bara för att man inte kan tala om varför man är kär.

Må nu detta var det första och sista blogginlägget i ämnet (både när det gäller fotboll och kärlek).

Kommentarer
Postat av: Filip

Det glädjer mig vännen!! :)

2011-10-09 @ 04:16:12
Postat av: Jojje

Bra H.

2011-10-10 @ 11:54:39
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/
Postat av: Lenkan

Rättfärdiga inte fotbolls-n00bsen!

2011-10-11 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0