Körd

Det här suger. Jag har skulder att betala och en faktura som skulle varit betalad för två dagar sen. Men nu är bankdosan borta. Jag har letat över allt. Två eller tre gånger på de ställen man kan tänka sig att den skulle kunna finnas på, typ i mitt nattduksbord eller skräpandes i sovrummet. En eller två gånger på de ställen där den verkligen inte borde finnas på men att kanske någon som drabbats av plötslig städmani lagt den där, tex i byrån i vardagsrummet eller prylhyllan i köket. Jag har till och med letat en gång på alla de ställen där den verkligen inte borde finnas, som i badrumsskåpet, bland kastrullerna och i min påse med halsband. Nu ger jag upp. Kronofogden: kom och hämta mig. Och indrivare: Jag finns på tullslätten 21. Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0