WT

Om ni undrar hur jag såg ut när jag idag lämnade bostaden finns en bra beskrivning på wiki: White trash är förknippat med en viss typ av klädsel (exempelvis crocs, urtvättade och illasittande träningsplagg, gärna kamoflagemönster), hemblekt eller -färgat hår, tatueringar, ofta föreställande ylande vargar eller tribalmönster, och piercingar, samt bland kvinnor antingen överdriven eller ingen make-up.
Men det är inget att va ledsen över, att va fulast på maxi är lite av en bedrift! Att va på maxi är för övrigt det enda vettiga jag gjort idag. Den obligatoriska duschen har ännu inte tagits. Jag bävar lite inför att reda ut mitt näst intill oigenkännliga hår efter att igår burit en hårdtuperad frisyr med 15 (!) hårnålar i.


Igår                                                 Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0