Helgen som gått

Det var kul i fredags. Det var så pass kul att jag fick lust att göra något ovanligt, så jag bestämde mig för att somna på parkettgolvet. I vardagsrummet. Där man minuter tidigare shejkat loss som aldrig förr. Ja, i stundens hetta kändes det helt rätt att ligga raklång på det kalla golvet, som ett mänskligt hinder för alla som fick för sig att lämna festen. När jag vaknade insåg jag att det inte alls gett den effekt jag hoppats på då alla tydligen lyckats gå ändå. Det jag nu fasar är de kommande facebook-taggningarna. Jag var inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk för att inse att jag kanske inte borde vifta med händerna och skrika ta kort på mig! en 4e gång...

Igår var det egentligen tänk att jag skulle lida för allt det roliga som jag hade i fredags, men det hade jag glömt bort så jag gick på en humorgala istället.

Hmm... det enda jag undrar just nu, söndag halv 7, är hur länge min kropp ska ha såna sjuka cravings efter vatten.

Men undrar du varför Din helg var lite ovanlig? Im just saying:

SUPERMÅNEN!

Kommentarer
Postat av: bella

hahah Hanna.! Jag var en av dem som lämnade festen och jag kan bara säga – dont worryyyy! Vi hade ju skit kul allihop och Månen har regerat denna helg :D :D woooho!

2011-03-21 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0