Twitter tar över mina tankar

Jag är ledsen. Sen jag skaffade ett twitterkonto har jag slutat tänka i riktiga blogginlägg och istället börjat tänka som en mikroblogg. Det är inte särskilt givande. Jag har sällan känt mig mindre intellektuell. En annan bidragande orsak till den ouppdatering som under en tid rådit beror på att blogg.se inte fungerar i iphones. En bagatell som kan komma att leda till ett byte av bloggportal.

Jag har heller inte kommit någon vart i mitt semesterplanerande. Mitt resesällskap vill åka till Ryssland och tycks fullständigt ignorera mitt poängterande av det faktum att man behöver visum. Jag vet att visum inte är något man bara plockar upp på vägen. Jag vågar faktiskt hävda att visum är något som tar tid att skaffa. Jag vågar till och med påstå att det sker genom någon form av ansökningsprocess.

Nu. Må mat och dryck intas.

Kommentarer
Postat av: bells

:)



1. har du skaffat iphone nuu? jag med. Höhö.

2. jag vet en aaaasbra bloggportal. den är lite utav allt tror jag. Nathalie som tipsade! JOIN.



http://www.tumblr.com/



2011-06-08 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0